Thursday, December 30, 2010

White Sands, New Mexico

White Sands, New Mexico: "White Sands, a National Park in New Mexico, has enormous sand dunes of the mineral gypsum, and it was a vision quest site of the Native Indians."

I knew i would love the White Sands and i did. The sight is incredible.
I hiked them, rolled down the dunes, tasted them, put on my dress to celebrate them, studied them and everyday i still touch the sand as it is in my coat pocket.
And i slept on them under the stars, no one in sight for many many miles, just maybe three campers, half a kilometre apart, crawled up in a sleeping bag.

all alone in this perfect spot, which felt like home

1 comment:

Haagje said...

Ik ben een beetje aan het nachtbraken, dus ik las net je reactie al. Ik ben niet zo actief de laatste tijd, we hebben vakantie en dat uit zich vooral in nachtbraken en uitslapen. Het heeft wel iets bijzonders zo laat wakker zijn. Volgende week weer terug naar het gewone ritme. Dan ga ik ook jou blog weer eens doornemen en nog heel veel anderen. En weer wat aandacht aan mijn eigen blog besteden. Voor nu ben ik een beetje naar binnen gericht en dat bevalt me op de één of ander manier wel. Het jaar afsluiten om weer fris aan het nieuwe te kunnen beginnen. Volgens mij wordt het meteen al druk die eerste week, maar wel met leuke dingen. Jozien ik wens je een mooie jaarwisseling toe.

Liefs, Haagje